11/03/2009

61

我講先

我一定要中發票兩百萬啊!!!





哇 ~
將的話,幾爽你知道嗎~!
想到就流口水...

5 comments:

大頭 said...

我嘛想....
我中了分你,
你中了分我.
on? XD

KEVIN TAN said...

i suggest u eat supper b4 sleep,then can have sweet dreams.

ooi why no new pictures to see?

Cadie Bluesky said...

中了请快递一份回来,谢谢。

厚厚…… xD

Hang said...

okok,semua i 收到!

杨秉松 said...

两百万....

很多啊?