6/24/2009

23



I really finish
this time, my computer hard disc almost full with all the movie that I nonstoping download! my god, how terrible man! Besides, my DVD also not bring here, at other place,shit! mati lor... canot keep download much more movie lagi lor... really banyak susah...




oh,對了,來了臺灣那麽久,都沒有介紹一下我引以爲傲的東西。
我的helmet,安全帽
我買一個白白的,然後親手彩繪,裝上兩個角,感覺上不錯man!!!上面還有我的親手簽名leh!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

光榮的是,很多人看了后,都叫我幫他們畫他們的安全帽。













today hor,ada satu girl student give me things leh
pasti dia suka saya punya!!!
saya tau punya,pasti itu!!!

5 comments:

Cadie Bluesky said...

cool man~~ Love your helmet!!
But I will definitely not wear that in Malaysia..

Kamu tau dia suka kamu, kamu ada feeling pada dia tak?~~~

Hang said...

why dun wear leh???
i everytime go out wear tis wor...
cool man!!!

aiyah,itu cuma 囯中生而已啦~~~
怎麽可能。。。。
講來給自己爽的....

Unknown said...

wow...你不去装六只脚加两根触须更型!!
再加两片翅膀盖跟四片翅膀咯,赢完了啦!

我质问你一个问题,那个女孩美吗?

Hang said...

不行啊,我要收在motor座包下面裏,空間不夠大,不然我早都弄liao咯!我還有一個尾巴可以裝的,只是真的放不進去如果裝了。

當然不錯啦那個女生!不然我會講話meh...
丑的女生我東西丟掉都不講leh...

Unknown said...

對了 ,去買個1TB的HDD啦...